.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

اجباري شدن طرح تعويض پلاك موتورسيكلت در گلستان، كشف حدود 120 كيلوگرم موادمخدر و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گلستان از اجباري شدن طرح تعويض پلاك موتورسيكلت از دوم ارديبهشت ماه خبر داد.

عليرضا حسني آغاز طرح تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها در گلستان را از اول اسفند ماه سال گذشته عنوان كرد و افزود: اين طرح از اول ارديبهشت ماه امسال در تمام مراكز تعويض پلاك موتورسيكلت و دفاتر خدمات خودرويي شهرستان‌ها به صورت اجباري خواهد بود.
وي با اشاره به زمانبندي اجراي اين طرح تصريح كرد: موتورسيكلت‌هايي كه نخستين عدد سمت راست پلاك آنها يك و دو باشد، از اول ارديبهشت تا اول مردادماه و ساير اعداد تعويض نشده وقت دارند از يك ارديبهشت 1389 تا اول مرداد سال 1390 نسبت به تعويض پلاك موتورسيكلت خود اقدام كنند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان هدف از اجراي اين طرح را ساماندهي نقل و انتقال مالكيت و تعويض پلاك قديم موتورسيكلت‌ها در چرخه ترافيك كشور اعلام كرد و گفت: يكسان‌سازي پلاك موتورسيكلت‌ها و ايجاد بانك اطلاعاتي مكانيزه موتورسيكلت و بروز كردن اين بانك اطلاعاتي از ديگر اهداف اين طرح خواهد بود.

* كشف حدود 120 كيلوگرم موادمخدر در گلستان
فرمانده انتظامي گلستان گفت: با دستگيري اعضاي باند قاچاق مواد مخدر كه اقدام به حمل مواد از استان‌هاي شرقي كشور و توزيع آن در گلستان مي‌كردند، حدود 120 كيلوگرم مواد كشف و ضبط شد.
حميد عطائي افزود: طي اين عمليات كه نيمه شب گذشته انجام شد، سه قاچاقچي دستگير شد و 119 كيلو و 250 گرم ترياك به دست آمد.
وي درباره نحوه شناسايي و انهدام اين باند تصريح كرد: با كسب خبر از طريق منابع مردمي، مبني بر حمل مواد مخدر به وسيله يك دستگاه اتوبوس از استان‌هاي شرقي كشور به استان گلستان توسط يك باند قاچاق، ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان را در برابر پرونده‌اي قرار داد.
فرمانده انتظامي گلستان افزود: با كسب اين خبر، گروهي از ماموران، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند و پس از چند هفته كار اطلاعاتي و پليسي سرانجام ساعت يك نيمه شب گذشته موفق شدند طي يك عمليات مشترك با ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان علي‌آبادكتول، در بازرسي از منزل يكي از متهمان، 550 گرم ترياك را كشف و سه قاچاقچي را دستگير كنند.
عطائي ادامه داد: طي اين عمليات و در جريان بازرسي از خودروي اتوبوس متهمان، 118 كيلو و 700 گرم ترياك كشف و سه دستگاه گوشي تلفن همراه و خودروي مورد نظر قاچاقچيان هم، توقيف شد.

* اجراي نخستين مانور منطقه‌اي مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر در گلستان
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: در اجراي نخستين مرحله از مانور منطقه‌اي مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر در استان، 71 نفر دستگير شدند.
حسين جامي گفت: اين مانور به مدت سه روز توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان گلستان به اجرا درآمد.
وي افزود: در اجراي اين مانور، ماموران با پاكسازي نقاط آلوده، 14 قاچاقچي، 29 توزيع كننده و 28 نگهدارنده مواد مخدر را دستگير و چهار كيلو و 488 گرم مواد مخدر شامل ترياك، كراك و حشيش را كشف و ضبط كردند.
وي اضافه كرد: در اجراي اين مانور، به 61 مورد گزارشات مردمي درباره خريد و فروش مواد مخدر توسط ماموران رسيدگي و يك دستگاه خودروي سواري به همراه پنج دستگاه موتورسيكلت از متهمان توقيف شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.